dimecres, 5 de novembre del 2008

Nevada de 1962 a Badalona

Els banys Titus nevats, bona foto




Un nou video aquest de ramonmasip. El dia de Nadal de 1962 va caure una gran nevada a Badalona, tocant a mar, mai vist. El meu record és de una vigília de Nadal amb molt de fred i un cel molt gris, anava a treballar pel carrer Quintana Alta i les mans em quedaven gelades. L’endemà la nevada i durant molts dies la neu gelada al pati de casa que com no li tocava el sol no es fonia.Mireu al segón 43 la façana del antic cine Picarol i les obres de l’edifici derrera de l’Ajuntament, curiòs no?.

1 comentari:

tere ha dit...

es impressionant! jo tenia 2 anys i els records que jo tinc eren els que m'explicaven els meus pares "el carrer del temple era una pista d'esquí...." ara ja tinc el record visual.